"Dobro došli u raj": komentara o filmu. "Dobro došli u Paradise 2: The Reef": recenzije

Trenutno, velika količina stranih filmova uvezene u Ruskoj Federaciji. Njihova izvorna imena su predmet prijenosa, kao što je prikazano na stranom jeziku. Naziv slike igra važnu ulogu u razumijevanju filma i uzbuđeni interes u tome, prevodioci moraju biti odgovorni, tako da je ruska verzija prevoda bio vrlo zvučan i smisleno kao i original. Ponekad postoje situacije kada je naslov filma ne odgovara njegov sadržaj, ili u prevodu nije adaptacija žanra.Dobro došli u raj recenzije

strategije prilagođavanja

Kada prevođenje imena koja se koriste značajne količine tzv strategije prilagođavanja. Najelementarnije - bukvalan ili direktno prevođenje imena filmova, koji se koristi u nedostatku neprevodivi društvene i kulturne realnosti i očiglednog sukoba između sadržaja i forme, na primjer, projekt Welcome to Paradise (1984), koji je objavljen u domaćem kutiji pod nazivom "Dobro došli u raj! ". Mišljenja zove prevod ime - tracings.

Postoji još jedna strategija: pod imenom transformacije, odnosno, ime kluba zbog različitih faktora - funkcionalan, leksički, pragmatičan i stilski. To jest, transfer je u pratnji adaptaciju smislu u kojem žanru ili semantičke neuspjeh precizan prevod se nadoknađuje dodavanjem ili izostavljanjem pojedinačnih leksički elemenata.

Još jedna strategija koja se aktivno koriste prevodioci - je potpuna zamjena filmskih naslova, zbog nemogućnosti da se razmnožavaju i prenose izvorno značenje izvornog teksta. Upečatljiv primjer poslužiti kao filmskih naslova: Vice (2014), Ins Blaue (2012), Into the Blue (2005), koji se pojavio na domaćem box-officeu sa istim imenom - "Dobrodošli u raj". Komentari su bili različiti, međutim, kao žanr i značenje.

Dobrodošli u raj komentara o filmu

Avantura triler 2005

Domaći Rolling ime direktor projekta John Stockwell i scenarista Matt Johnson zvuče prilično primamljiva i početkom potpuno opravdano. Tokom prvih minuta vremena za slikanje "Dobrodošli u raj!" Recenzije gledaoci zove savršena prilika da se dive prekrasan pogled na unutrašnjost okeana bahamas za procjenu glavnih likova shvatiti - polugola ljepote ronioci Amanda i Samantha, koji je u društvu dječaka bavi Tragom utopio zajedno sa zlatom vintage brig. Međutim, dalje naklonost posmatrača zamijenjen anksioznost za sudbinu glavnih likova, jer su mladi ljudi upravljaju umjesto drevnog blaga potopljenog izgledaju moderni avion sa ogromnim serije heroina.

da se opustim

Od tog trenutka na filmu "Dobrodošli u raj!" U potpunosti opravdava navedenog politike avantura žanra triler. Počinje potpuno drugačiji film sa pucnjava, bombaških napada i borbe. Ne može biti razmišljanje o ljepotama prirode i preplanulom tijela glavnih likova. Pearl slika je postala vodeća dama Jessica Alba. Devojka je bila tako dobro da je, zbog straha od pretjerane kritike, studio posezala za pomoć kompjuterske grafike i ispraviti broj okvira, tako da joj je bikini malo više maskirana osoba. Ova činjenica nije pobjegao pažnju gledatelja koji su gledali "Dobrodošli u raj!". Komentari od njih bili jednoglasni: "Jessica u bikiniju - to je dobro, ali film - ne baš." Možda je to razlog ovaj opus u blagajni SAD nisu do 20 miliona Box Office, ali to je vrlo dobro u drugim zemljama.

nastavak

Film je režirao Stephen Herek i scenarista Mitchell Kepnera pod nazivom "Welcome to Paradise 2: The Reef" (2009) nema nikakve veze sa originalnim, pored pitanja vode i problemi vrebaju u dubokom moru. Prva stvar koja zapao za oko gledaoca dok gledate projekt je imao dovoljno elastičan i preplanulom ženska tela u pozadini su dirnuti ljepotom plažama, čistim okean vode i sjaj nevjerojatno plavo nebo. Već samo jedan takav ljepotu traka se može gledati. Nije ni čudo što je film "Welcome to Paradise 2: The Reef" komentari pod nazivom "sladak film mordashek i debeo torza." Međutim, zvezde u cast je smanjen. Od više poznat u pucnjavi učestvovao Laura Vandervut ( "konkurent"). Ali ono što se može očekivati ​​od projekta, koji je nekada došao u video?dobrodošli u raj 2

Donosi na originalni standard

Najčešće, nastavak poznatog projekta uskoro na DVD-u, ne zadovoljava standarde originalnih i očekivanja gledatelja. Ali film "Welcome to Paradise 2: The Reef" zadržao prosjek rezultat i zadovoljstvo publike sa dobrom pričom, glavni glumci i dobrog rada kamere. Za tehničke strane slike je teško naći greške, sve obavlja odlično: planove i pod vodom i na kopnu. U muzičku pratnju također uklapa u tkivo filma. Parcela od kriminala triler "Welcome to Paradise 2" kritičari nazivaju umjereno zanimljivo, iako su neki komplikacija činilo previše produženo. U filmu postoji intriga, može se smatrati kao argument za prikaz.Dobro došli u Paradise Reef 2

Istim imenom, ali nisu ocijenili

Prema statističkim podacima, 40% stranih filmova u kinima u Rusiji ima ime, ne nose bukvalan prevod. Distributeri su pokušali da koriste više intrigantan naziv privući veću publiku da gledaju. Međutim, ovaj trik ne dolazi istina u dva pokretnih slika sa istim nazivom "Welcome to Paradise". Komentari od njih da je izuzetno teško, a oni su previše uzdržani.

• Drama made in Germany scenarist, redatelj i producent u jednoj osobi Rudolf Thome, objavljen u 2012, je film unutar filma. Parcela je priča o mladom direktora, koji pokušava da snimi svoj prvi dugometražni projekt. Ali je činjenica da je scena odigrala ispred kamere, počinje da utiče na stvarni život učesnika snimanja. Postepeno je eksplozivna mješavina fikcije i stvarnosti. Takav je intriga drama "Dobrodošli u raj". Pregledi filma među kritičarima uglavnom pozitivne, iako je u svijetu popularnost filma nije dobio.
  • Američka TV projekt 1984. godine preuzeo direktor Daniel Hailler scripted Storlinga Sillifant. Priča filma prati avanture tri prijatelja koji su, prezasićenom dnevnu rutinu, ići u potragu za zadovoljstvima na legendarnom plaža. A na njemu prije dvije decenije, bili su najsjajnije u životu romansu. Da li će moći promijeniti svoj život, ili junakinja nađu u nevolji, reci slika "Welcome to Paradise". Pregledi film ne sadrži spojleri.

film Dobrodošli u raj

niskobudžetni triler

Prilično triler 2014 zamjenik direktora niskobudžetni Brian A. Miller, snimljen na scenariju kreativnog sindikata Andre Fabrizio i Jeremy Passmore, kritičari nazivaju se osip pokušaj da se miješati u bočici epizode i stilova sci-fi slike koje su postale kult: "The Matrix", "zapadni svijet" "Total Recall", "blade Runner" i "Robocop". Priori pokušavaju neuspjeh i jeftino, tako da je "Welcome to Paradise 2", publika je svakako to ne vidim. Iako tako može izgledati isto, "Blade Runner", ako se ne stvara Ridley Scott, a neki nepoznati studio u Hollywoodu, umire u 80 slika B kategorije dobrodošli u raj 2 komentara

Film "Welcome to Paradise" (2014) je priča o futuristički centar grada. Lokalnog stanovništva grada čine androidi, naizgled ne razlikuje od ljudi. To je u ovom gradi svoje poslovanje respektabilan biznismen Julian (Willis). Ona predstavlja jedinstvenu uslugu - izvršenje od najprljavijih, zabranjena i zla želje ljudi. Androidi jer su sve duže, a nakon procedure, oni brisanja memorije, već perverznjaci plaćaju utjelovljenje njihove želje, ostavljajući mjesto. Jedna djevojka android Kelly (Embir Childers), čuvajući sve strahote, on radi u memoriji. Julian poslao izgledati za nju i hvatanje celu vojsku naoružanih robota. Troškovi masakr junak Bruce Willis nije smetalo. Dobro došli u raj Reef 2 komentara

Gubljenje vremena?

Kako bi se razrijediti android akciju tracak ljudskih emocija, kreatori provodi na parceli stvorio inženjer Kelly (Bryan Greenberg). Čovjek je stvorio robota u sliku svoje supruge, tako da pokušava da pomogne. Za intenziviranje sukoba dozvoljen pisci na tragu zlostavljanih bjegunaca začinjene detektiv Roy (Thomas Jane) koji želi da uništi sramotno poslovanje Julian. Bruce Willis ne spasiti situaciju, ali na drugačiji i manje predvidivo površinski film njegov izgled kao glavni antagonist dati pravi užitak gledatelja. Inače, ovo nije prvi nazvan od strane kritike neuspjeh Miller projekat u kojem su učestvovali Willis. U kolovozu prošle godine, on je pušten u najam, ali potonuo u zaborav film "princ", koji je radio na Jeremy Passmore i Andre Fabrizio. Možda kreativni tim će biti odlučeno u trećem pokušaju, a gledalac će uskoro vidjeti "Dobro došli u raj 2".