Shukshin, "kritika": sažetak od glavnih likova i analize priča

Danas rijetko čuje objektivan sud o tome kako obični ljudi živjeli u Sovjetskom Savezu. Mladi su posebno teško za navigaciju poplave informacija, koja se često miješa dijametralno suprotne stavove. Neki tvrde da je Sovjetski Savez je bio raj na zemlji za radnike, radnici i seljaci, drugi ukazuju na monstruozno kontradikcije karakteristika "razvijenih socijalizma društvu" sistemske nedostatke sistema i odsustvo građanske slobode. Sudac koji je u pravu, to je teško, svaki od pogleda na nešto se zasniva. Atmosfera šezdesetih godina savršeno prenio u svoja književna djela i filmova, veliki pisac ruskog zemljišta, Vasily Shukshin. Priča o "kritičara", čiji je sažetak se daje ispod i analizirane u dijelu, jedan od mnogih karakteristika kreativnih baštine ove divne autora.

Shukshin sažetak kritike

autor

Uprkos mnogim teškoćama i tragične smrti, može se reći da je kreativan život Vasilija Shukshin bilo generalno uspješna. On je bio u mogućnosti da sprovodi planove, da vidi njihov rad štampan, uživaju ugled glumac i dobiti priznanje koje zaslužuje svoju rediteljski radova. Navodno, glavni posao Shukshin život je i dalje književnosti, on joj je veliki dio snaga. To se ponekad naziva pisac selo, iako su neki od priča odvija u gradu i sa građanima (živopisan primjer - "Zdravo Sivomu!"). Da, scena u cjelini, a to nije ni bitno, glavna stvar u ovim skice (i oni su na Čehova kratko) je još jedan. O ljudima pisao u ovoj priči Vasily Shukshin ( "kritika"). Sinopsis iskazana je u okviru jeziku proizvod trezora policijski protokol napisao nepismen, ali sasvim pouzdano prenose činjenice.

Shukshin kritika protagonisti

Da, zaista, starac je došao kući pijan. Onda je učini skandala i napuštene boot screen TV sliku cijev (općina, rekao je mestu povrede ", koji se obično vidi"). Protokol ima veliki broj potpuno nepotrebnih detalja, i bilo bi još jedan ako, prisjetio se svjedok naziv filma, koja je postala uzrok sukoba. Ipak, u dokumentu se navodi da je film o Kolkhoz životu. Onda moj djed je odveden u trezvenim-up centar. Tehnički, to je cijela priča, koja Shukshin je napisao "kritičara". Rezime je najviše jezgrovit izraz parcele.

Preambula priča

Da, na parceli nezateyliv na prvi pogled. Ali postoji pozadini skandaloznih događaja. Uostalom, priča počinje s opisom dva muškarca, njegov djed, koji je star 73 godina, a njegov unuk, njegov trinaest. Dva lika, nakon čega je, u stvari, je proizvod Shukshin - kritika. Rezime prvog dijela priče sadrži informacije o svoj omiljeni slobodne aktivnosti kao djed i unuk, idu u kino. ponekad vole filmove, a ponekad implausibility rediteljski pokušaji uzrokovati njihovo odbacivanje. U svakom slučaju, native ljudi će sigurno razgovarati o onome što vide. U isto djed nije propustio priliku da se ukaže na nedosljednosti radova, dobi, očito, u žanru socrealizma, pravi život, i to radi na ekspresivne način. Jasno je da je čovjek je iskusio u mladosti borio puno u životu i da je vidio puno posla. To je bio i Vasily Shukshin. "Kritičari", glavni likovi priče, blizu njega, on je prezirao sjajni sjaj službene kino.

Shukshin narativni sažetak kritike

sukob

Sukob počinje kada je djed još uvijek nije pio alkohol. Došao je kući sa svojim unukom, a može se pretpostaviti sa velikom sigurnošću da nikada ne bi dozvolio sebi da "jedu" u prisustvu dječaka. Na televiziji, to je film, gledao je stigao rođaka i još jedan gost, član porodice, muž, tetka dječaka koji su posjetili kuću, očigledno, po prvi put. Iz potonjeg replike već pijan deda mogu da shvate da je uvrijeđen činjenicom da je sto nije bio pozvan. on nekako ne uvlači u trezven, ali od komentara o načinu glumac koji je glumio u filmu, kako bi sjekira nije mogao odoljeti. To je cijeli Shukshin. "Kritičari", rezime priče i njen naslov zajedno ukazuju na to da je autor imao na umu ne samo djed i unuk. Za srednje-tražim znakova vrlo je zanimljivo gledati. Oni također kritike.

Vasily Shukshin sažetak kritike

tetka muž

Najupečatljivija, pored deda i unuk, junak priče - muž isti dječak majke sestre. On je na jednostavnost, smatrajući, očigledno, svoju poziciju među najvećim od svih prisutnih, da ne spominjem starije vlasnik kuće i mladić. Čovjek osmehuje cijelo vrijeme, i za intonacija (ovo je pokazala pravi vještinu autora) pogledao kroz oprost. A dobar čovjek ne bi izazvati stariji stolar, povlačeći ga u konfliktne situacije namjerno. On pita starac o uzroku nezadovoljstva, iako je sasvim jasno navedeno njenim riječima, "To se nije dogodilo." On trijumfuje unaprijed svoje inteligencije. Možda se radi o glavnom gradu učtivo zlikovaca vidi u redakcijama zvaničnika, i on je Vasily Shukshin. Kritičari, glavni likovi ideološke prednje strane, spreman za brisanje neželjene autor u prahu, pisanje "nije tipično" personificira lik.

otac

Zanimljiv i ponašanje sina najstarijeg karaktera priče, kao i sestra njegove supruge, očigledno je da bivši. Možda nakon što su nazvali svoju priču Shukshin "Kritičari"? Kratak sadržaj razgovora, koji je održan ispred TV-a prije i poslije rolne čizme, govore u prilog ovoj verziji. Prvo, otac, pokušavajući da zadovolji "počašćen gost" u isto vrijeme pokušavaju izbjeći sukob, ali nije uspio. Deda razumije replika njegovog sina kao sumnja u vlastite nadležnosti u stolariju. On smatra da je pozvan budala, iako je činjenica da niko ne govori. To je uvreda i čini jedan starac da napusti dom i odu u obližnju konobu. Nakon prelaska u sukobu u "vruću" očuh više puta ponavlja potpuno neprikladno riječ "muči", koja daje svoj zbunjenost, ne ometa, međutim, snažno veže starca ruke.

priča Shukshina kritika

tetka

Postoji još jedan lik koji je bogat u priči "kritičari". Shukshina očito stalo gosti ravnodušnost, i to je sestra dječaka majka, bivša žena njegovog oca. Ona je, po svemu sudeći, nakon što je njegov uspješan brak (u snishodljivo tonom njen odabrani može se pretpostaviti da je to neka vrsta šefa, i pogodio na pomen "pisanje u studiju", koja TV) osjetio povećanje vlastite socijalni status. Tetka popustljiv starac objašnjava svoju viziju uloge umjetnosti i njegovih konvencija, ne mareći da li ili ne on to razumije. Ona nije bilo važno, pravilno drži sjekiru glumac, dok je njegov djed je od velikog značaja. Ali jedan stariji stolar mišljenje za nju briga.

milicioner

Time je opisao događaje može se postaviti do jedne kalendarske godine, preuzela brigu o Vasily Shukshin. Analiza kratku priču "bodova kritičara direktno na datum. Deda, prema protokolu, rođen je 1890. godine, bio je 73. Dakle, dešava se 1963. godine. Generalno, stariji "kritika" možete naučiti mnogo, uprkos kratkoće rada. Jasno je da je njegov cijeli radni karijere dogodio na farmi, to je zbog nestašice penzija. Odlazak u kino, "pojeo" njen upola manje nego pet rubalja.

Shukshin kritičari recenzije

Dakle, 1963. (i možda malo ranije ili kasnije) Generalni sekretar NS Hruščov je odgovorio iskreno akutne pitanje dopisnika u vezi dostupnosti budale policijskoj službi. Šef države je priznao da rade svuda (ne samo u sprovođenju zakona). Jedan od njih je jasno prikazano Shukshin. Kritičari koji pregleda u to vrijeme bili su jednako osuditi mladi pisac, kao i cenzori ne bi oprostio pisac takve slobode, ali kada je prvi tajnik priznao izoliranih slučajeva ...

Scene "pritvor" deda sa komentarima o njegovom unuku da kriminalci sada ići u zatvor, stil izveštaju na sceni, suze dječaka - sve to čini depresivno utisak. Pogotovo s obzirom na činjenicu da vodnik Ermolai Kibyakov poziva starog stolar ujak Timothy.

Shukshin kritike glavna ideja

Shukshin "kritičari". Osnovna ideja

Dakle, šta je priča? Da li je to samo o tome kako da udari u penziji policija Timothy Makarych Novoskoltsev 1890 rođenja, bez osobeni znaci? Ili, možda, kako je razbio TV-u? Ne, čak ni priča o starcu s dlakavim lik brooked ne snishodljivo stav. On je oko očeva i djece, sinovi i unuci od domorodaca, tako često ranila jedni druge u nastojanju da pojednostavi svoje živote. Na "direktnost koja glupost ima reputaciju" laži, podrugljivim opušteno, općenito, priča naizgled jednostavno, ali u stvarnosti Shakespeare.

Tema ljubavi prema bližnjem, poštivanje starijih, strpljenje i oprost su prožeti sve književnih djela Vasilija Shukshin, od epskih romana "Ja ću doći do vas" na svoju kratku priču. Ovo i "kritičara".

Shukshin kritika narativna analiza

Naracija sažeto, ali vrlo prikladno. Prijateljstvo tinejdžer sa svojim djedom svjedoči veliki utjecaj na to po nastajanju prirodu ovog iskusnih starca. Tačnije, možda, to bi bilo da je njegov sin bio više bave obrazovanjem oca, ali kao što se dešava, i može biti, to bolje. Grow godina i nikada ne ponove takve greške. Želim da verujem.