"Poddubny": mišljenja publike i kritike o filmu. Trebam gledati film "Poddubny" (2014) sa Porechenkova

Bez znanja čovječanstva prošlosti nema budućnosti. Ako ne znamo svojih velikih predaka, onda ono što možemo biti ponosni? Neobično, kada postoje djela posvećena povijesti zemlje. Nedavno je ekrani pušten film "Poddubny" sa Porechenkova u glavnoj ulozi. U centru slike - priču o jednom od najpoznatijih ruski profesionalni hrvači, čovjek sa vrlo zanimljiv život.

Poddubny recenzije

Ruski junak roda Kozaci

Ivan Poddubny rođen je u Poltava okrugu, Ukrajina. Impozantna brojka i herojske snage nasledio od svojih predaka, Zaporožje kazakov.Po današnje standarde fenomenalan rast Poddubny nije - on je 184 centimetara, ali njegova snaga i izdržljivost zadivljeni. Tokom svoje karijere kao borac, on nikada nije izgubio turnira i natjecanja. U odvojenim napadi su gubitke, ali se mogu nabrojati na prste.

snimi Poddubny sa porechnkovym

Prije puštanja filma "Poddubny" (2014.), komentare što je vrlo nejasan, ime poznatog ruskog atletičar bio poznat samo u rasponu od navijača se bore. Ali u početku stoljeća tutnjalo širom Rusije i daleko izvan njenih granica. Dakle, ko je on, Ivan Poddubny? 2014 je bila prilika da se još jednom sjetiti imena poznatog ruskog hrvača.

Kako postati prvaci

Postoje mnoge legende u vezi sa imenom ruskih sportaša. Rečeno je da je nastupio u cirkusu s prekrasnim broj. Stavio sam na ramenima telegraf pol i to je visila na obje strane 10 osoba. Broj završava kada post pod težinom težinom slomio. Da li je to istina ili prekrasan fikcija je teško reći o borac ostao malo dokumentarnih dokaza. Prema drugoj legendi, cirkus je odlučio isključivo iz želje da se udovolji automata Poddubny gimnastičarka Emilia. Kao što smo početi od slave veliki borac?

Od djetinjstva, navikli na težak fizički rad, budućnost poznati sportaš radila od malih nogu. On je bio portir u luci Feodosia kada je prvi put posjetio cirkus i video poznati boraca. Raspolažu ogromnu moć mladić odlučio da pozove na dvoboj. Bio je u stanju da osvoji samo u borbi na krila, gubi na kraju ovog giganta Peter Jankowski. Budućnost sportaš uvijek teško podnose poraz. Shvatio je da je sila stručnjaka nije dobio, treba nam taktika i samodisciplinu. Od tog trenutka Poddubny odlučili da povežu svoje budući život sa sportom i postati borac.

Ivan Poddubny

On je počeo da nastupa u cirkusu Truzzi i brzo stekao popularnost. Posle bekstva sa svojim ljubavnikom Emilia hrvač otišao u Kijev. A onda u njegovom životu postoji važan događaj - on je pozvan da postane predstavnik Rusije u međunarodnoj konkurenciji za titulu svjetskog prvaka. Ispostavilo se da njegov napredak je pratio dugo i bio je izabran kao najbolji kandidat. Tako je počela uspon na globalnu slavu ruski atletičar Ivan Poddubny.

Tragedija ruskih heroja

Sa nevjerojatnim fizičku snagu, veliki ruski sportaš je nastupao do 70 godina starosti. Njegov posljednji izlaz na tepih je održan 1941. godine. Nakon rata živio je u velikog siromaštva i gladi. Mighty tijelo Poddubny imao mnogo više hrane nego što je prosječna osoba. Kartica sistem nije mogao hraniti borac. Umro je 1949. od srčanog udara. Ako ne i za teške uslove posljednjih godina svog života, on je živio poznati borac još mnogo toga. Njegova porodica je bio poznat za dobro zdravlje i izdržljivost, i on je, kao i njegov djed, mogao živjeti i do 120 godina.

film Poddubny

parcele

Film "Poddubny" koji razmatra različite - od entuzijasta u izrazito negativan - priča o poznati ruski sportaš. Koristi se za to je sasvim uobičajena tehnika - je priča o putovanju već svjetski poznati sportaš u Americi, a paralelno sa gledaoca da pokaže kako početi put do profesionalnog hrvača mlade Poddubny.

Nije bez neke iskrivljene činjenice. Na prvom mjestu je dotakla linija ljubavi. U stvari, u ljubavi Poddubny mnogo češće nego što je prikazano na slici, a gimnastičar Mary nije bila njegova prva ljubav. Ali je činjenica da je to značilo puno njega, a njena smrt u velikoj mjeri uticalo na atletičar - to je istina.

Poddubny 2014

Michael Porechenkov: ono što je morao da ide na glumca za ulogu

Površna sličnost glumca sa likom je veoma važno za gledaoca. Tako da je lakše uronite u atmosferi slike, da vjeruju ono što se događa na ekranu. Ako je glavni lik - istorijska osoba, izbor glumca postaje još važnije. To nije uvijek moguće postići apsolutnu sličnosti, ali se dešava da je glumac i lik svira, su upadljivo slično. To je ono što se dogodilo s Michaelom Porechenkova. Ako uporedimo parametri poznati glumac i borac, onda će biti gotovo identične. Poddubny Visina - 184 cm, sa Michael - 182.

Po masi hrvač beat glumac - 118 od 93 kg. I tako se dogodilo da Porechenkov kao Poddubny je bio više nego uvjerljiv. Problem sa težinom odlučuje poseban režim ishrane. Da, dobijaju na težini koliko god odbaci te dodatnih kilograma, takođe, poseban režim ishrane je izabran za ovo.

žongliranja kilograma

Za učešće u filmu, glumac dobio 25 kilograma. Trener Nikolay Danilov-Nitusov strogo slijedi dijeta Porechenkova i pomogao mu u zapošljavanje i težine iseljenje. Činjenica da je Michael Poddubny igrao u mladosti i u odrasloj dobi. Pa su morali promijeniti nekoliko puta tjelesne težine za snimanje - 108-118 kilograma.

Ali, samo da dobiju na težini, to nije dovoljno. Glumac naporno trenirali 4 puta tjedno, izvođenje vježbe snage za skup mišićne mase.

Moramo odati počast glumcu - takve eksperimente s utezima usuđuju nije svaki glumac. Takva pretrpjeli u vrijeme Renee Zellweger, koji učestvuju u filmu "Dnevnik Bridget Jones" dva puta dobio na težini. Tom Hanks za sliku "The Outlaw" prvi dobio 20 kilograma, a zatim pala 25. Jared Leto udebljala 30 kilograma da igra u filmu "Poglavlje 27".

Film "Poddubny" je bio još jedan uspješan rad Michaela Porechenkova. Iako je, kao što je navedeno od strane glumca, ova uloga bila najteža za njega zbog napornih treninga, ishrane i teških tereta na setu. Porechenkova je morao da nosi kopiju trske sportiste vesivshuyu 16 kilograma, a u ring da se suoči sa profesionalnim borcima. Nakon jednoj sceni je zatekao dvije pukotine u rebra. On je zahvalna direktoru da je povjereno takvu simboličnu ulogu za glumca, ali da eksperimentišu više sa njegovo tijelo neće. 45-godišnji Porechenkov razumije da se to opet na takav podvig neće moći.

Da li ste u mogućnosti da se navikne na ulogu Porechenkova: pogled gledalaca

Čak i oni koji su negativno ocijeniti sliku, istakao je odličan rad glumca. Posebno zapanjen sve sličnosti Michael i Poddubny. Gledaoci dopao i kako je majstorski otkriva prirodu velikog sportiste. Moram reći da prije nego što je snimao film "Poddubny" mišljenja koja su kontradiktorni, Porechenkov gotovo ništa ne zna o čuvenom hrvač. Nakon proučavanja njegova biografija glumac počeo iskreno divim Poddubny. On je rekao da je bio borac, a ne samo u ringu, ali u životu.

Porechenkov kao Poddubny

Poddubny ulogu kao glumac čekanja. Scenario, napisan 2000. godine, Porechenkov pročitati nekoliko godina prije početka snimanja slike, a on se sviđa. Ali rad na filmu tada još nije započeo. Gleb Orlov, koji su preuzeli posao na slici, vidi kao Poddubny samo Michael, ali proizvođači sam ga nagovorila da vidi druge aktere. Ali niko nije mogao zasjeniti Porechenkova, što je na kraju je odobren u naslovnoj ulozi. Kao direktor, glumac je bio savršen za nekoliko razloga: tekstura, ogroman talent i sposobnost da zadrži posmatrača.

snimi Poddubny 2014 recenzije

Zanimljivosti o filmu

Postoje slike sa teškom sudbinom. "Poddubny" odnosi traku na njih. Odgovora o tome u mnogim aspektima kontradiktorna, ali čak i die-hard kritičari pronaći riječi ohrabrenja upućene Porechenkova i operater film, koji je bio u stanju da glumac ovog giganta i pokazao nevjerovatan ljepotu krajolika.

Scenario je napisan 2000. godine, ali samo 12 godina kasnije u režiji Gleb Orlov bio u mogućnosti da počnu da rade na tome.

Došlo do pucnjave, ne samo u Rusiji i Ukrajini, kao iu Francuskoj, SAD-a i Bugarske. Tvorci istoriji velikog ruskog hrvač obišao sve kultni mjesta u svom životu. Narodni muzej narodne arhitekture "Pirogovo" okrenuo da puca u rodnom selu sportiste.

Film "Poddubny" 2014: Komentari gledaoci i kritičari gledaju

Slika se nije ostavio ravnodušnim, možda, ni jedan gledalac. Ona je jako reklamirao, pa je broj onih koji žele da vide istoriji poznatog ruskog sportaš i borac je bilo mnogo. Njegova mnogo hvaljen, napisao je pozitivne kritike. Neko se divio rad Porechenkova nekoga poput došao patriotskih filmova. "Poddubny" nisu bili zadovoljni s filmom. Kritičari također podijeljena. Neki smatraju da je direktor uspio stvoriti temeljnu i duboke slika sa internim nerv, koji je vredan pažnje i ljubavi gledalaca. Drugi imaju vrlo različita mišljenja. filmski kritičar Anton Dolin On je pozvao film svijetli primjer "jeftinih popularne" film, dizajniran za nisko obrazovane publike.

Da li je potrebno tražiti novi posao Michael Porechenkova?

Odgovor na ovo pitanje može biti pozitivan samo. Rijetko se pojavljuju na lokalnom zaslonu filmovima kao što su "Poddubny." Mišljenja o njemu, od entuzijazma do skeptični, rekavši da je on mogao naći odjek među gledaoce. Slika je uključena u prvih deset domaćih filmova valjane u 2014. i prikupljeno oko 184 miliona rubalja. I publike, kao što znate, novac glasova.

Poddubny recenzije

Što se tiče Michael Porechenkova, otišao je, kao i njegov junak, sve-u, nakon što je odlučio na složenu i tešku ulogu, i pobijedio. kako Vasily Livanov zauvijek vezani za gledaoca sa Sherlock Holmes i veliki ruski atletičar Ivan Poddubny i ruski glumac Mihail Porechenkov će sada biti sinonim. U svakom slučaju, film mora odati priznanje barem za činjenicu da je publika sjetio (i neki prvi put saznao) o velikom ruski atletičar, 40 godina trijumfalno nastupa na takmičenjima u 14 zemalja.