Medicinski uređaj "Polimedel". recenzije

Medicinski alat "Polimedel" - film napravljen od polimera. Njegova veličina je širok devet centimetara i trideset dugo. polimer debljina filma - 10-50 mikrona. U droga s posebnim proces predstavio električni naboj je jedan-deset hiljaditi Coulomb po kvadratnom metru. Elektrostatičkog polja usmjerava dipola molekule biološkog tkiva. Kao rezultat ovog izlaganja se aktiviraju fiziološke procese, ubrzava regeneraciju tkiva i kosti furnirom.

Medicinski uređaj "Polimedel" mišljenja koja je prvobitno primjenjuje samo na području ortopedije i traumatologije, gdje je film koristi kao veliki pomoćnik u liječenju modrica i uganuća, artroze i artritis, reumatizam i išijas, kao rezultat kliničkim ispitivanjima našlo svoju primjenu kao analgetik, rasterećenje bol sindroma.

Djelovanje elektrostatičkog polja proizvodi besplatan aktiviranje heparin pušten iz depoa tkiva i povećava kiseonika u krvi zasićenost. Kao rezultat ovog procesa je normalizirana moć svih mišića tijela, uključujući i srce. U prisustvu koronarne bolesti smanjuje opterećenje miokarda. Kada je ova patologija film postavljen u regionu nalazi iznad srčanog mišića, a u gornjem području kičme, kao i na ulnarnog i poplitealnim vene, koje su protok osnovne linije. Koristeći tako lek "Polimedel", koji razmatra primjenu točaka podataka je također govori o snižavanju visokog krvnog pritiska je vrlo efikasna za koronarnu bolest.

Elektrostatičkog polimerni film polje može aktivirati fagocita i T-limfocita - krvnih komponenti imunog sistema. To povećava sposobnost odbrane tijela da uništi viruse i bakterije sa bronhitisa i upale pluća, gripe i akutne respiratorne bolesti, paradentoze i sinusa, osteomijelitis, kao i upalne procese u peraje i trigeminusa. Medicinski uređaj "Polimedel", razmatra aplikacija je u tretmanu sinegnoyki reći o njegovoj sposobnosti da spasi pacijenta od ove bolesti u roku od deset dana, ima vrlo snažan terapeutski učinak. Od ove zarazne bolesti, što je streptokokne osteomijelitis, nemoćni bilo koga na pretek, čak i najmoćniji antibiotika.

Izloženost naplaćuje polimer film također doprinosi oporavku i čišćenje kapilara i limfnih sudova. Medicinski alat "Polimedel" normalizira proces cirkulaciju krvi. Rezultat je erozija aterosklerotskog plaka i vratiti elastičnost krvnih sudova i kapilara. Ovo je vrlo važno za smanjenje rizika od različitih bolesti zglobova.

Pronalazi film "Polimedel" upotrebu u proširenih vena. Lek se primjenjuje na području povećane kapilarne mreže čvorova i njihovim potpunog nestanka.

Vrlo efikasan način da koriste "Polimedel" filmova, od kojih recenzije govore o resorpcije hematoma različitog porijekla, on se nameće nakon povrede za deset do petnaest minuta na štrajk u regiji kako bi se spriječilo modrice.

Utjecaj lijeka na kost omogućuje korištenje ove droge za liječenje peta mamuze i čunjeva na zglobovima, kao i osteoporoze. Efikasna upotreba filma u traumatskih lezija za vraćanje čeljusti i kuk i interarticular veze. Medicinski uređaj, proizvodeći efekt regeneracije promovira resorpciju spoljnih i unutrašnjih ožiljaka. U slučaju bubrežne kolike film overlay smanjuje učestalost i intenzitet napada. Ona smatra da koriste medicinski uređaj "Polimedel" u liječenju opekotina, probavnog sistema bolesti, migrene, neuralgija, neuritis. Koristite filma doprinosi oživljavanju sijalice, što poboljšava rast kose na glavi.