Plastičnu operaciju nosa fotografija, recenzije

U današnjem svijetu plastične kirurgije je od najveće važnosti. Ako u vrijeme svog nastanka, ovo područje medicine namijenjen je za ispravljanje velike nedostatke u ljudsko lice i tijelo, sprečava ispunjen život, a danas se uglavnom koristi za estetske svrhe.

Plastičnu operaciju nosa - najtraženije vrste plastike lica

Plastična kirurgija svaki dan postaje sve popularniji. Najčešće, plastični hirurzi se traži da ispravi oblik ili veličinu nosa. Rinoplastike, ili plastične operacija na nosu, - najtraženije vrste plastične kirurgije, jedan od najsofisticiranijih i umjetničke postupke. Problem hirurga je pružiti anatomski ispravan oblik, koji će biti u skladu sa zajedničkim karakteristikama. U posljednjih nekoliko godina postao sve popularnije plastične operacije na nosu u Rusiji. Moskva - jedan od najboljih međunarodnih centara za mioplastika, jer je poznat po visoko obučenih plastičnih hirurga koji se može vjerovati svojom ljepotom i zdravlje.

Indikacije za rinoplastiju

Tipično, glavni razlog zašto pacijenti žele imati plastičnu operaciju na nosu, je oblik nezadovoljstva preširoko nazalnog mosta, prisustvo male grbe, umočen vrh, septum zakrivljenosti. Rinoplastika može popraviti sve ove nedostatke i postići savršen oblik. Plastične operacije nosa ima tri glavne indikacije za: prisustvo urođene patologije, estetski povrede nesavršenosti i oštetiti nos.

ti efekti se mogu postići uz pomoć rinoplastika:

• čine nos uži, produžiti ili skratiti;
  • popraviti deformirane nosne pregrade;
  • uklonite bump;
  • promijeniti konture, oblik i ugao vrha nosa;
  • ispravan problema sa disanjem uzrokovanih zakrivljeni zid nosa, proširene turbinates (septoplastika).

Plastične operacije nosa ima kozmetički efekt. To omogućava pacijentima da se otarasi urođenih ili stečenih defekata, poboljšanje estetike lica i riješi kompleksa u vezi sa oštećenim vlastite izgled. Samopouzdanje, poboljšati izgled i kvalitetu života - to je ono što daje pacijentima rinoplastike ili plastičnu operaciju nosa. Fotografije ilustriraju estetski učinak postupka.

Kontraindikacije za Rinoplastika

Rinoplastika je prilično komplikovana kirurški zahvat, koji se izvodi u općoj anesteziji i dug period oporavka, kao i impresivnu listu kontraindikacija. Prvo i najvažnije je napomenuti da je plastični nos može se vršiti samo u doba kada se u potpunosti formira kosti lica. Po pravilu, žene, dođe trenutak kada dođete do 15-16 godina starosti i kod muškaraca 16-17 godina starosti. Plastičnu operaciju nosa se ne preporučuje ako sljedeće kontraindikacije: prisutnost kožnih oboljenja, dijabetes, zarazne bolesti, poremećaj zgrušavanja krvi, bolesti bubrega i bolesti jetre, i sa pacijentima operaciju oprez vodi starijih od 40 godina, jer može doći do ovog perioda kršenja u kardiovaskularnom sistemu. Prije operacije, po pravilu, postavljen kompleks ispitivanja, u kojem pacijent mora proći niz testova.

Uklanjanje nosne grba

plastičnu operaciju nosa

Jedan od najčešćih razloga zašto žene i muškarci se okreću hirurga da izvrši takav komplikovanu proceduru, kao što su plastičnu operaciju nosa, je prisustvo malog grbe na nosu. Prema strukturi particije grbe može biti formirana hrskavice, koštanog tkiva ili kombinacijom ova dva elementa. Svrha plastike u ovom slučaju je da pruži više estetski profila, pri čemu je nos će izgledati prirodno usklađene sa zajedničkim karakteristikama, kao i naglasio ljepotu očiju i usana. Operaciju uklanjanja grbu je podijeljena u tri glavne faze:

1. Koštanog i hrskavičnog skeleta nosa je pušten iz metoda dermalno tkivo aorte.
  2. Parcijalne uklanjanje dijela gornjeg bočnog hrskavice i nosne pregrade.
  3. Uklanjanje koštanog dijela izbočine koristeći čekić i dlijeto. U slučaju da je mala grba, dio kosti je uklonjen sa struganje (datoteka).

plastične nos

plastičnu operaciju nosa

Plastičnu operaciju nosa kako bi se ispravili svoj tip služi kao način poboljšanja proporcije lica. Operacija se izvodi u zatvorenom metodom, u procesu pogođeni mekih tkiva i hrskavice i kolummela. Plastični hirurg izbacili hrskavice i uklanja ih iz mjesta gdje postoji nesrazmjer i višak tkiva, i dodaje na drugom mjestu. Kod većine pacijenata nezadovoljnih debljine vrha nosa, međutim, u toku operacije postaje tanji i postaje oštriji i zvučnike. Plastična kirurgija uključuje vrh nozdrva oblik nosa promjene kolummely i nos konture.

Korekcija širok nazalnog mosta

plastičnu operaciju nosa

Širok nos čini lice rustikalno i daje njegov vlasnik puno neugodnosti. U isto vrijeme obavljanja plastike široke nosne most vam omogućava da crte lica suptilnije i atraktivna. Tokom operacije plastični kirurg čini rez kože na bazi nozdrva, a zatim uklanja dodatni dio leđa nosa i kože, a zatim sašivena. Ako nos nije samo široka, ali stan, preporučljivo je izvršiti Povećanje rinoplastike, u koji se uzdiže i povećava most, i koriste poseban okvir izrađen od tkiva pacijenta - hrskavice i kosti.

Korekcija deformisane nosnog septuma

plastičnu operaciju nosa fotografija

Odstupanje od nosne pregrade može doći iz različitih razloga - u procesu rasta i razvoja nakon traume, kao rezultat loma nosne kosti. Osim toga, Oblikovane pregrade mogu biti isporučeni sa pacijentom neprijatnosti, kao što su otežano disanje, sušenja sluznice, hrkanje, hroničnih bolesti sinusa, alergijskih bolesti, mijenja oblik nosa. U prisustvu neželjenih efekata za pacijenta koji se upravlja sa rinoplastike i septoplastika, koji omogućava da vratite funkciju disanja.

Operaciji nosa bez operacije

plastičnu operaciju nosa Moskva

Plastičnu operaciju nosa nije samo tehnika za otklanjanje nedostataka lica estetike. Moderna tehnologija i najnovije tehnike omogućavaju korekcije oblika nosa bez operacije. Ne metode rinoplastike se sastoji od administriranja injekcija gel poseban problem područja nosa. Ova tehnika omogućava da ispravi manjih nedostataka u obliku nosa propada, udubljenja, i ukloniti neravnine nos bump. U toku postupka, anestetik krema se nanosi, a problem područja uveo punila, koji se sastoji od hijaluronske kiseline i kalcija i djeluje kao implantat. Postupak obično ne izaziva nuspojave i supstanci upravlja dobro prihvaćeni od strane tijela.

Odabir plastični kirurg

plastičnu operaciju mišljenja nos

Uspjeh operacije ispraviti oblik nosa ovisi o profesionalnosti plastičnog kirurga, pa je njegov izbor treba tretirati sa posebnom pažnjom, jer je to čovjek može vjerovati u svoj izgled, ljepotu i zdravlje. Kada je važno odabiru plastični kirurg obratiti pažnju na takve kvalitete kao visok vještina, koji ima dobru osnovu osnovnih znanja iz oblasti anatomije i rinoplastike, iskustvo na takvim poslovima, razvijen osjećaj harmonije i osjećaj ljepote, jer kirurg nije samo doktor, ali i tvorac idealnog oblika i crte lica. U velikoj mjeri empatije i poštovanjem stav prema svog pacijenta. Važno je uzeti u obzir nekoliko važnih aspekata, ako planirani plastičnu operaciju nosa. Komentari omogućiti bivši pacijentima da donese odluku.

Mnoge reakcije su uglavnom pozitivne i upućuju na zaključak da im je operacija pomogla da se promijeniti izgled i ukloniti nedostatke, koji dugi niz godina bile su uzrok kompleksa. Glavna stvar - da prevaziđe strah i naći dobar doktor, mnogi tvrde na operaciji.

Također je važno znati ugled klinike, portfolio transakcije obavljaju i oduzeti karakteristike ugovora, prije nego što upisuju u postupku, kao što su estetske operacije na nosu. Rinoplastika Trošak ovisi o vrsti potrebne promjene i klinikama. U prosjeku, cijena ruskog u raznim klinikama se kreće od 45 000-220 000 rubalja. Jednako važno je lični susret sa plastični kirurg, nakon čega bi trebalo da vidite povjerenje i poštovanje specijalista.

Izbor vrste anestezije

plastičnu operaciju nosa

Kada rinoplastiju koristi 2 vrste anestezije:

• Lokalnoj anesteziji.
  • Opću anesteziju.

Lokalna anestezija je meko tkivo nosa obkalyvanie rješenje "lidokain". "Marcaine" ili "xylocaine". Princip djelovanja lokalnu anesteziju je u tome što blokira nervne impulse, tako bolne senzacije pacijent ne oseća.

Tokom opštoj anesteziji svesti pacijenta je zatvoren i tone u dubok san. Najčešće se koristi za opću anesteziju intravenske anestezije, u kojem, posebne supstance uvode tijelo pacijenta koristeći kapaljkom, a pacijent se diše na svoju ruku i na ulazu prekreschenii pripreme vraća svijest. Druga vrsta anestezije je intubaciju, koji se isporučuje sa disajnih puteva pacijenta inhaliranjem anestetik kroz cijev koja je umetnuta kroz usta u dušnik.

Rehabilitacija nakon angioplastike

Period rehabilitacije potrebno je nositi gips udlaga za 7 dana - promovira dobro zarastanja i formiranje kostiju, hrskavice i mekih tkiva. Nosni prolaz posebnim turundy umetnuta koje omogućavaju pravilan tkiva rasti zajedno. Nakon operacije može se uočiti blagi porast temperature.

U zbrinjavanju nosa nakon operacije uključuje šupljine podmazivanje posebnim promjene mast oblačenje, čišćenje nosne prolaze. U postoperativnom periodu pokazao samo spavati na leđima. Modrice i otekline ispod očiju su prilično brzo. Međutim, ove manjih neugodnosti ne može biti u odnosu na rezultat, koji će pomoći da se ostvari rinoplastika. Pacijentima bili u mogućnosti da donese odluku o važan korak u životu i ne boje napraviti rinoplastika klinike fotografisanje se obavlja. To zahtijeva nikakve plastične operacije na nosu. Prije i poslije (slike omogućiti pacijentima da shvate razliku), možete vizualno vidjeti rad postignut kozmetički efekt.