"Cymbeline": izuzetno kontradiktoran recenzije

"Cymbeline" recenzije nazvao jedan od najzagonetnijih Šekspirovih komada, to je vrlo rijetko se pojavljuje na sceni. U početku, proizvod je uvršten u posthumno objavljivanje autora predstave, međutim, to su tamo nedavno. Tako da je pretpostavka da je to posljednji stvaranje velikog pisca, a ne "Oluja" ili hronika "Henrika VIII».Cymbeline recenzije

Posljednjih razočaran izgled

Postoji percepcija da je "Cymbeline" Shakespeare napisao. Konkretno, ponekad pripisuje autorstvo Earl of Oxford, Edward de Vere. S druge strane, igra se zove neoprezni vic genije koji je stvorio ludi miks pričama sve svoje komične i tragične radova. U stvari, u radu, žanr koji je definiran izuzetno teško, to je moguće prepoznati motive "Kralj Lear", "Romeo i Julija", "Troil i Kresida", "Otelo", "Zimska bajka" i "Dvanaesta noć". Malo je vjerovatno da je namera Shakespeare je bio da se parodira, bolje rečeno, igra - to je razočaran poslednji pogled tvorca svijeta u okruženju. Možda, dakle, da se prilagode priču, koja se sastoji prije nekoliko stoljeća, u savremenim uslovima tako teško. Ipak, za adaptaciju hrabro preuzeo direktor Michael Almereyda. On je odlučio da se prilagode Shakespeareov "Cymbeline", rezime koji je bio osnova za priču obrazac.Cymbeline Shakespeare

Imogene (Dakota Johnson) - predivna ruža "Cymbeline" (Emily Blunt, međutim, po mišljenju kritičara, više organski stati u ovu sliku) - kći krivičnog bajkera "kralj" Cymbeline, tajno udaje štićenik njegova posmrtna oca (Penn Bedzhli) . Kao što je otac odavno odlučila da Imogene da se uda za njenog pastorka Kloten (Anton Yelchin), baca Posthuma bande i grada, a neposlušne kćeri brave kod kuće. Ova situacija je iskoristio Yakima (Ethan Hawke), starog prijatelja Posthuma. On je svjesno ulazi u opkladu sa njim, da će u kratkom roku biti u mogućnosti da zavede njegovu ženu, i pružiti značajan dokaz njene nevjere. U ovom trenutku lukavi mala žena "kralja" (Milla Jovovich) će poslati mužić na svjetlo, koje je on trovanja, tako da bi mogli dovesti banda njenog sina.sažetak Cymbeline

detalji

Napisao i režirao Michael Almereyda (original dokumentarni) hrani jedinstveno značajnu slabost za Shakespeare - šut za dva filma njegovih drama. Njegova verzija filmska adaptacija "Hamlet" je također snimljen u popularnom moderniziran način: Claudius - direktor naprednih korporacije Hamlet komentira događaje iz svog života i je video dnevnik. Usput, uloga Hamleta je isto Ethan Hawke, koji igra ulogu varalica oblačno Yakima u "Cymbeline". On je rugajući se nevin Posthuma i podstiče provjeriti ispravnost njegova supruga Imogene.

Posthumno ekran bilo glupo ili detinjasto na stvar. Ali on nije igrač bio je - karta, koja je zajedno sa drugim sličnim igru ​​kralj i kraljica, oni također propisuje kartice - sve onako kako Shakespeare napisao. "Cymbeline", čiji je sažetak više podsjeća na "Dvanaesta noć" i "Otelo", potrebno je da lično vidi. Sve parafrazira ne dot "i". Ovo je vrlo interesantan eksperiment, filmska adaptacija Šekspirovog predstavama. Vraćajući se na kontroverzno pitanje relevantnosti Shakespeare u haotičnom modernosti, možemo sa sigurnošću reći: Michael Almereyda dokazali važnost i isplativost.

sažetak Shakespeareov Cymbeline

bez struje

Uhvatite hard predstavu "Cymbeline" (odgovori u više navrata naglasiti tu činjenicu), koji već ne uvijek konvergira sastavljaju kraj s krajem, i redatelj i scenarist u jednoj osobi Michael Almereyda nacrtao glavnih uloga ovog svijeta filmske zvijezde, ali nije bila u stanju da diše iskra života u slova. Oštre i brutalne Ed Harris, lopovski i neobične Ethan Hawke i veličanstvena i lijepa Mila Jovovich privući pažnju gledaoca, ali ključni cast Dakota Johnson i Penn Badgley igra nesigurno između njih nije isto "hemije". Oni nemaju moć, njihov dijalog zvuk je previše dosadan, a akcija je nelogično, nerazumno akcije su blesavo.Cymbeline Emilie Rose

Suština i duh vremena

Poslovi operater Tim Orr za svaku pohvalu kao naporima potrošača, slikara, dekoratera. Drama "Cymbeline" (Kritičari recenzija potvrda) vrlo atmosferske: svijeta u dobi od bajkera - patos i okrutnog - savršeno utjelovljenje sukoba Rima i Britanije. Povijesti drevnih dana dostojanstven i uvjerljiv odvijalo u našem haotičnom sadašnjosti. Obilje u okviru gadgeta, seksi kratke hlače i moto kacige izgledala staromodno, arhaične, skrnave najvažnija stvar u filmu - duh i stil vremena i samo značenje modernizacije.Cymbeline Emilie Rose

Kvaliteta, ali sporne izjave

Film-drama nastala Michael Almereyda nije jako precizan u smislu filmske industrije, ali sasvim korektno u odnosu na književni izvor - predstavu "Cymbeline" (Shakespeare, najvjerovatnije, bio bi zadovoljan). Film je kvalitativna izjavu u duhu "Sons of Anarchy" sa romantičnom raspoloženju, "opasna iluzija". Naravno, proizvod će biti direktor "Cymbeline" (kritičari često tvrde tako) adaptacija tradicionalne nošnje kao što su "Romeo i Julija" Carlo Carleo ili Franco Zefireli, slika bi se definitivno imao veliki uspjeh. I tako, na žalost, imamo jednokratni film koji će se najviše tražiti impresivnu cast i genijalnost Shakespeare sloga.