"50 Nijansi sive" (film): komentara iz kritike i publike

Adaptacija romana teže pisac, koji je uspio da osvoji čitaoce širom svijeta, je najmanje raspravlja od prinosa originalnog objavljivanja u 2011. godini. Tokom tog vremena, &ldquo-50 nijansi&rdquo- dobio nekoliko fan klubova i hiljade novih fanova književno-erotski pravcu. Izlaz istom filmu se raspravljalo na tri godine. Koji precizno može odrediti uspjeh ili neuspjeh &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-? Recenzije! Film je osvojio u svoju superiornost negativno mišljenje gledatelja. Prema portalu Rotten Tomatoes, samo 25% ispitanika dalo pozitivan glas. Ostatak je smatrao da film nije za pohvalu. I sada kada je zvanična premijera, koji je donio nevjerojatan gotovinu, moguće je govoriti o 2015. više detalja. &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo- (film), komentare gledalaca i uspjeh razloga - fokus ovog članka.

50 nijansi sive filmske kritike

U početku je bila knjiga

Povijest Rapid poletanja zaista je fantastičan karakter. Britanski pisac Erika Leonard Mitchell (alias - EL James) i misli, šta će joj rukopis se tiču ​​odnosa između mlade djevojke i jedan muškarac stariji od nje godina. Prvobitno je to bila Fanfic - amater nastavak priče Bella i Edward, preuzet iz &ldquo-Twilight&rdquo-. Popularnost romana, koja nosi erotski prizvuk, je bila toliko velika da je autor odlučio da prenese akcije na samostalan rad promjenom neke detalje. Kao rezultat toga, sam se rodio &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-. Kritičari koji sadrže uglavnom neutralan evaluacije, nije uspio &ldquo-cheat&rdquo- publike. Roman je prodan u nekoliko mjeseci uoči prodaje "Harry Potter" isto &ldquo-Twilight&rdquo-.

Knjiga sadrži seksualno eksplicitne scene, i, prema analitičarima, to može postati uzrok velike popularnosti. U prvom dijelu uslijedio je nastavak. A onda - dugo očekivani kolut filma &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-. Movie Review kao neutralna. On je isto tako bilo i navijača i klevetnika.

50 nijansi sive filmske kritike

Film da bude!

Međutim, početni mišljenje kritičara imao nikakvog uticaja na želju samog studija za snimanje romana. Osim toga, između dva izbio pravi rat. Većina velikih korporacija, uključujući i produkcijska kuća Mark Wahlberg, izgubljen Universal, u kombinaciji sa fokusom Studio. Autor EL James je pokušao da preuzme kontrolu nad proizvodnjom, ali je odbijen. Selo direktora sjedište 47-godišnji Engleskinja Sam Taylor-Johnson, koji stavi traku &ldquo-Nowhere Boy&rdquo-. Ono što je inspirisao pisca da biraju između poznatih redatelja ove konkretne osobe, ostaje misterija. Ali ona je utvrđeno da samo pod njenim rukovodstvom, svetlo će &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-. Film komentara iz publike prvo nagrađen u prisustvu zatvorene premijere u Los Angelesu, primila takva u navodeći da se radi o novoj riječ u erotski drami.

Priča o mladom kao vodič za odrasle

Kao što su mnogi kritičari fokusirati sliku tako delikatan i neobično, koje mogu izazvati buru različitih utisaka. Kao rezultat toga, jedan od najbogatijih diskusije filma počelo &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo- (2015). Recenzije sklon vjerovati da je od posebnog interesa filmska adaptacija nije. Richer i adekvatnu zastupljenost seksualnih fantazija, nazvan u filmu &ldquo-nijanse&rdquo-, može se naći u knjizi originalu. Javnost se boji kako će film biti provokacija seksualne otvorenosti, ljubavi dominacije i subordinacije, poznat kao BDSM. U isto vrijeme, oglašivači navode podaci prema kojima je izlaz slike povećane prodaje prateće opreme &ldquo-odrasle&rdquo-.

Vjerojatno, da će to dovesti do nedostatka određene percepcije &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-. Gost gledaoci će dugo konvergiraju u jednom mišljenje o uticaju slike na pojedinca i društvo u cjelini. U međuvremenu, oni definišu film kao &ldquo-dosadan meke pornografiju&rdquo- i &ldquo-vrtoglav seksi zapadne&rdquo-.

= Book film?

Uspjeh svakog filma se može vidjeti iz nekoliko komponenti. Nije bila izuzetak govori u ovom članku, film &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-. Povratne informacije od onih koji su prvi put pročitao, a nakon gledanja filma, rekavši da je zemljište od maksimalno prenošenje narativa knjige u akciji na ekranu, uključujući i veliki broj malih stvari koje su prisutne u romanu.50 nijansi sive kritike

Narativnog je izgrađen oko student književni fakulteta Anastacia, koja je sada prijatelj se šalje u Gray Corporation, da razgovara njen osnivač, milijarder. Ali njihova komunikacija nije ograničen. Christian je željan da nauči djevojka bliže, koji se šalje hardver dućan u kojem radi. Siva nju poziva na sastanak, a zatim otvara glavni tajnu: on nije romantičan i preferiraju više krute oblike ljubavi ...

&ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-: parcela

Gost gledatelji su uglavnom slažu sa činjenicom da je film gotovo nestao sa stranica knjige. Nakon materijal, bez obzira na percepciju prekrasne slike i glumaca u sceni, doveli su do toga da je kao slika &ldquo-50 nijansi&rdquo- nije donijela nešto svoje. Bilo koji parcela uređaj na bilo koji način povezani sa originalnim. To je, pak, lišava film individualnosti. S druge strane, sličan problem kreatorima i ne postavlja.

dugog čekanja

Ljubitelji povijesti i Christian Anastacia očekivana filmska adaptacija više od tri godine. Tokom ovog perioda, došlo je do temeljite pripreme: odobren od strane skripte, glumci su izabrani. Glavno snimanje počelo krajem 2013. godine, a završena u proljeće iduće godine. Grupa je dosemki uključuje glavna glumca, koji su u jesen 2014. godine. U očekivanju objavljivanja filma Kompanija je objavila nekoliko prikolice koji privlače pažnju gledaoca i poslao Dakota Johnson i Jamie Dornan u nizu televizijskih emisija.

komponente uspjeha

Sve to znači da je više nade da proizvođači imali za film. Naravno, to bi moralo procijeniti publiku. Šta drugo da pričamo o uspjehu filma &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-? Komentari će sigurno dodirnuti muzički deo.

50 nijansi sive gledalaca recenzije

Soundtrack je jednoglasno smatrati uspješnom, jer uključuje mnoge različite i još ujedinjeni zajednički duh kompozicije. Single Ellie Goulding &ldquo-Love Me Like You Do&rdquo- je imenovan snažan doprinos &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-. Kritičari, na primjer, Samantha Grossman iz časopisa Times, određuje njegov snažan i strastven, senzualan stvara snažnu podršku za film. Među ostalim izvođačima je Beyoncé, koja je posebno napravljen novi raspored svojih poznatih pesama &ldquo-Crazy in love&rdquo- i The Rolling Stones, Sia, Annie Lennox i drugih muzičara.

&ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-: recenzije

Cast i slova - to je ono što se obično govori u komentaru najaktivniji. Priprema projekta velikih razmjera, Universal tražio glavna glumca među onima koji bi mogli zaista napraviti film za pamćenje, ostavljajući svijetao trag na igru ​​i na kraju pomogne box office uspjeh. EL James lično uključen u odabiru glumaca. A ako je način Anastacia producenti odlučili odjednom, potraga OSD glavni macho kasni. Među kandidatima smatra Ryan Gosling, Theo James, Charlie Hunnam, Scott Eastwood. Na kraju, pisac je prednost Jamie Dornan. Beau je karijeru započeo s povijesnim &ldquo-Marie-Antoinette&rdquo- i fantasy serije &ldquo-Once Upon a Time&rdquo-. Dakota, kćer glumca Melanie Griffith i Don Johnson, upamćen po &ldquo-Macho i botaniku&rdquo- i &ldquo-Social Network&rdquo-.

Kako je istakao kritičari, Johnson napraviti iskrene pokušaje da se igra, za razliku od Dornan, što je više &ldquo-shot oči&rdquo-. Ženski dio publike su se žalili da je Dakota se često pojavljuje u kadru je gotovo potpuno goli, dok je pumpa Dornan samo ogolila do pojasa.

50 nijansi sive 2015 recenzija

Uz učešće aktera u &ldquo-50 nijansi&rdquo- vezi priča, gotovo skandal dobila status. Producenti kupio filmska prava iz tri dijela knjige, stavljajući stanje igra glavnu ulogu. Prihvatanjem na prvi dio, ne Dornan niti Johnson nije mogao predvidjeti što će izazvati pometnju film. Njihova naknada iznose 250 hiljada, dok su prihodi od slika se procjenjuje na 600 miliona $. Iznos za nastavak već napisano u ugovoru. Međutim, s obzirom na ogromnu popularnost i uspjeh, koji se ne očekuje da Uviversal, glumci imaju pravo da traži povećanje naknade.

Prinos ekstenzije pod imenima &Nakon 50 ldquo-tamnije nijanse&rdquo- i &ldquo-50 Sloboda nijanse&rdquo- planirana za 2017-2018 godina.

BDSM: biti ili ne biti?

Gotovo najvitalnijih pitanja kritičari su počeli, naravno, scene seksa. A samo nekoliko, i vrlo otvoren. Da li je dozvoljeno koristiti ih je otvoreno, što se može shvatiti kao poziv? Međutim, s obzirom na prirodu knjige, bez strasti i senzualnosti nije mogao &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-. Movie Review su najbrojniji i stavove ispitanika svodi se na činjenicu da je seks postaje očigledno kada herojima, u stvari, nije nešto razgovarati. Specijalno priznanje zaslužuje glavni lik: kao žure u bazen sa glave, ona još uvijek ne zna šta da očekuje. U međuvremenu, on pristaje na sve vrste poklone od svog dečka, negdje daleko u umu znajući da će morati &ldquo-pay&rdquo-.

Sex ili ljubav?

To je glavni zaplet filma, ni više ni manje. To je jednako progoni sve gledaoce, podijeljena u dva tabora. To je u mogućnosti da precizno utvrdi odnos Anastacia i Christian u &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-? Recenzije! na mnogo načina film se zove nepotrebno &ldquo-sterilan&rdquo-. Je li to istina? Vjerojatno da. S obzirom da je prisustvo velikog seks između znakova nije najmanju originalnost.

50 nijansi sivog recenzije

Rezultirajući dvostruko konačna slika opet zasadili muškaraca i žena na različitim stranama. Prvo reći da, dobro, viši, ona je odlučila da nauči svijeta nevidljivog zadovoljstva. Potonji će biti skloni da vjeruju da ništa, ali teško za zabavu, ekstravagantan bogat ne treba i, naravno, &ldquo-ozbiljna&rdquo- odnosa, ljubavi, a možda i govor vjenčanje ne može biti. Vjerojatno leži istina i tamo, i ovdje, a pisac htio samo pogledati problem iz različitih gledišta.

osjećanja se prodaju

Banalno, očigledno i predvidljivo da Anastacia, uobičajena stidljivi, neće biti u stanju da se odupre očaravajućim šarmantan, zgodan izgled. Jedva Pogledao ju je i shvatio da je to vrlo pogodan da se pošalju u zabavnoj sobi. Da konačno podmiti Woman, Grey joj daje poklone, a ove oznake treba uzeti u obzir u skladu s tim. Isti Anastacia rumenila u svakoj prilici, čekajući novi sastanak i namjerno dva puta razmisliti prije nego što potpiše ugovor.

Tema korupcije čula, kao da to može zvučati nepristojno, dostupan je objelodanjeno u &ldquo-50 nijanse sive boje&rdquo-. Recenzije psiholozi svodi na činjenicu da su kreatori jasno dao shvatiti, kao što je bilo ljubavi, a posebno sa bogatstvom Grey kupio. Nažalost, dodatni poticaj već donirala Anastacia laptop i automobil, za koji se vjeruje da se stručnjaci, uglavnom predodređena rješenje.

Moderna bajka

Ova priča je otkriće za mnoge od klasične &ldquo-9 ½- sedmica&rdquo- i &ldquo-Indecent Proposal&rdquo-. Baš kao što je publika glasova, uglavnom muškaraca, uvjereni su da je protagonista filma &ldquo-Beauty&rdquo- nikada vole Call Girl, i ovdje je jasno da je prava ljubav, ni jedan od likova nije spremna. Osim toga, u njihovim pokušajima da pronađu sreću u zagrljaju pažljivi gledaoci ćete pronaći apsurd. Na primjer, nakon što je dodirnuo sa alkoholom, Anastacia, još nedavno, želeći reći glupa, poseže za Grey da ga darovati poljupcima. On je narcisoidni egoista svu svoju strast za vezivanje povezuje sa teškom djetinjstvu, jasno kaže da je više u aferi ne želi.

50 nijansi sive filmske kritike

Da li su ti odnosi zaslužuju da se smatra kao pravi istoriju? Kako vrijeme prolazi, promijeni život. Očigledno je da sadašnja generacija odluči da ne cvijeće i odlazak u kino, ali želju da bude suspendovan, i srodnih ...