"Batalon": recenzije. Dugometražni igrani film "Batalon": glumci i uloge

Uoči okruglog datuma završetka Drugog svjetskog rata moderne kino nudi gledaocu niz zanimljivih, dostojan slike. igrani film &ldquo-Batalon&rdquo- iako posvećen rata, ali s druge - Prvog svjetskog rata. Batalon recenzijeradni naslov &ldquo smrti odredi&rdquo-, točnije karakterizira smislu on govori o odredu posvećen ženama. Oni su slike neke vrste &ldquo-real Ruskinje&rdquo-, koji se ne bojim nikakve prepreke. Čak i oni koji su povezani sa pobede i stoji pored smrti.

Kombinacija nepodesno

U ovom filmu, skladno ujedinjeni povijest, lične tragedije, ljepota žene, pa čak i ljubavi. Što je &ldquo-Batalon&rdquo-? Film je priča vojnih formacija stvorena privremena vlada, kao uzaludan pokušaj da se podigne i održavanje duh poginulih sovjetskih vojnika. Do primjer žene, učesnika, bili dijelom na sramotu ljudima, aludirajući na činjenicu da je čak i slabiji pol je u stanju da idu na front. Organizator ovog odreda je bio Maria Bochkareva. Njen lik savršeno tukli glumica Maria Aronova vojna drama 2015 &ldquo-Batalon&rdquo-. Komentari publike i kritike, kao i povijesti filma, glumcima i prototipova od likova će biti tema ovog članka.

U srcu - povijest i još jedan film

Oni koji su voleli bend, i sve ljubitelje istorije je bio znatiželjan kako želja da se stvori sliku. U stvari, sve dok &ldquo-bataljona&rdquo- filmova o ženama kao formacija, nije bilo. Iznenađujuće, osnivač ideje napravio još jedan film o odbranu Brest Fortress tokom Drugog svjetskog rata. Batalon filmKao što je priznato producent Igor ugolnikov rade na stvaranju &ldquo-Brest Fortress&rdquo-, već predstavlja budućnost projekta biti najbolji naziv - &ldquo-Batalon&rdquo-. Film je planirano da pokaže kompleksa ženskog sudbinu lokalne garnizona. Poduhvat je malo promijenjen. Ključni momenat je formacija &ldquo smrti odredi&rdquo- Marie Botchkareva, a ne manje od stradanja njegovih učesnika.

Zatvori sweep vremenski premijera

kompanija &ldquo-Corner Vork&rdquo-, uz podršku Igora Ugolnikova i Fjodor Bondarchuk, izdvojeno 10 miliona $ za proizvodnju slike koje nacionalne kinematografije je značajan lik. To znači jednu stvar - a rezultat je većih razmjera ne smije biti manja od impresivne. Kao što su to ili ne, nisam mogao pokazati premijeru. &ldquo-Batalon&rdquo- ostavio u automobila u pravo u Defender of the Day Otadžbine i nekoliko mjeseci prije proslave Dana pobjede. Neka vrsta dvostruko poklon od tvoraca. I prvim zemljama koje su vidjeli film, čelik Kazahstan, Bjelorusija i, naravno, Rusija. Pretpremijera je održana u nekoliko gradova u zemlji: Minsk, Sankt Peterburg, Moskva. A lep trenutak i poseban značaj za cijelu posadu je bio sastanak sa predsjednikom Rusije. Prema proizvođačima, Vladimir Putin je sretan sada izgledaju i, što je još važnije, bio zadovoljan s njim. 7 Mar &ldquo-Batalon&rdquo- je prikazan na filmskom festivalu u Beogradu (Srbija) i Njemačkoj.

Prvi utisci o filmu &ldquo-Batalon&rdquo-

Komentari gledatelja koji su prisustvovali premijeri, je rekao da je jaka &ldquo-priča priče&rdquo-, koji je, nažalost, to se zaboravlja s vremenom. To je praktično nema znakova, disciplinovano kroz poznate stereotipe. Batalon glumacaNaprotiv, ni o kome ne možemo sa sigurnošću reći da je to negativan ili pozitivan karakter. Na mnogo načina, svaki od njih je nepredvidiv, i često ne znam šta da očekujem. Narativni uključuje ljubavi linija pokazuje iskrenost i čistoća. Naglasak je na skali - borbe scene izgledaju vrlo impresivno, čvrst i dinamičan, koji ne može a da ne drži ekran na.

Bright lice ekran

Za mnoge domaće zvijezda vijest o pokretanju novog istorijskog filma je dovelo do želje da se pridruže cast ansambla. Parcela uključuje nekoliko mladih likova, posebno djevojke, koji još nisu prešli prag &ldquo-odrasloj dobi&rdquo-. Mnogi mladi glumica požurio na casting. Napunite rekord staze od bilo koje od njih mogao &ldquo-Batalon&rdquo-. Maria Kozhevnikova bio među sretnici koji su odabrali proizvođača. Ona je otišla u sliku Natalia Tatisheva, ađutant Botchkareva. Glumica poznata iz mladosti Sitka &ldquo-Univer&rdquo-, on je odavno prerastao svoje malo vjetrovito heroinu Alia. Maria sretno promijenio uloge, djelujući u različitim filmovima - od melodrama u fantaziju. Među potonje je &ldquo-Dark World&rdquo-, gdje je odigrala svijetle &ldquo-stervochki&rdquo- Vick. U svom filmografija je &ldquo-Kremlja kadeti&rdquo-, &ldquo-Sklifosovsky&rdquo-, &ldquo-Red Mountain&rdquo- i &ldquo-bračni par&rdquo-. Jer zaista glume poklon je bio prijedlog da se utjelovljuju jedan od hrabrih žena u traku &ldquo-Batalon&rdquo-. Maria Kozhevnikova, mlada mama dvoje djece, prema publici, navikli na ulogu, dok su ostali u kadru je nevjerojatno elegantan i nezaboravan.

Batalon Maria Kozhevnikova

Otadžbina branitelj

Šta ti misliš, tako da je film dobio dobre? Naravno, jer protagonisti, koje su bile žene. To je u velikoj mjeri razlikuje ovaj film od niza drugih vojnih slika, gdje sve snage i hrabrosti, dizajniran da prikaže čovjek. Dodirivanje naivnost i dati tragedije, koja je ispunjena &ldquo-Batalon&rdquo-. Gost gledatelji kažu da uz svo bogatstvo i prirodnost onoga što se događa, briljantno prebačen u posadi i kreatora trake, ne manje ozbiljne doživljava krhkost žena, što je, prije svega, spolja vidljivo. Kako oni mogu biti zaštitnici domovine? Oni su jake volje lika i dela, ojačan život unutrašnjeg bataljona vrlo kontrastu s okolnim stvarnost.Batalon premijera &ldquo-Batalon&rdquo-, glumaca koji savršeno prenosi cijelu atmosferu vremena, život vojska, solidarnosti i kolektivne užasa koji èini bojišta, gleda u jednom potezu, bez obzira na dva-prikaz vremena. Gledalaca žali da je akcija je brz, privodi rani kraj. Rasplet dolazi na zanimljivoj mjesto vodi publiku na ishod borbe. Očigledno, da će to biti velika i predvidljiv. Smrt likova koji se javlja često glupo, naglašava činjenicu da žene nisu bili spremni za rat, ali i dalje je krenuo, okreće na bojnom polju vojnika, bez obzira fizičke spremnosti.

Očaravajući transformacije. &ldquo-Batalon&rdquo-: glumci i uloge

Naravno, Mary Aronov odmahnuo sve svoje igre, koja nije bila ranije čak i najodaniji njenih fanova. Glumica je dugo odlično leži u dramatičnom kontekstu njegove slike. To su pokazali na ekranu krmi žena, teško komandanta i majka. Igra Aronova dobiti prirodne i emocionalne. Ona je doslovno živjela ulogu.

Ništa manje spektakularan i hrabar heroina, snažan &ldquo-baba&rdquo- draga, postao je svijetao ženski lik u filmu &ldquo-Batalon&rdquo-. Gost gledaoci posvećen glumica Janina Malinchik, savršeno pokazala takav neobičan ulogu. Nedaleko iza nje i Valeria Škirando način Neklyudova Faith. Mislim da je, za ove talentovane glumice &ldquo-Batalon&rdquo- će biti dobra polazna osnova za buduće karijere.

Batalon glumci i uloge

Dio publike činilo poznato sliku privremene vlade. Arogantan Kerenski briljantno igrao Marat Bašara. Vojskovođa i nastavnika, generala ađutanta Alexei Brusilov igra glumac Vladimir Zajcev. Alexander Novoselov pretvorio u Brzhozovsky Nikola, član mnogih ratova, uključujući i Prvog svjetskog rata.

Između ostalog glumice &ldquo-bataljona&rdquo-, uglavnom je igrao u realnom prototipovi su: Pauline Dudkin (Svistunova), Anna Kuznetsov (Seraphima), Mila Makarov (Tonya), Irina Rakhmanov (Froska) maria Antonova (Palcica).

Doprinos za istoriju, uticaj na umove gledatelja

Ono što bi trebalo da bude film o ratu? Okrutan i tužan. Teškim percepciju slike na ekranu i razumijevanja da to nije fikcija, već stvarnost.igrani film Batalon

premijera (&ldquo-Batalon&rdquo- pušten 20. Februar, 2015), mnogi ne ostavljaju ravnodušnim. Oni koji su propustili da ga udariti i vidjeti film na velikom ekranu (koji je, s obzirom na snažan scene bitaka, dati vaga), ali nada se mora-vidjeti &ldquo-Batalon&rdquo- kući. To savršeno odražava doba prošlosti i realnost mogućeg transfera - nepristrasno, a ne namjerno, na osnovu dokazanih činjenica i informacija koje imaju koristi sačuvano za budućnost i da pomogne kreatori slika do današnjih dana. &ldquo-Batalon&rdquo-, glumci i oličena svojim likovima za ovaj važan ruski film će dugo ostati još jednu počast velikom ratova i velike pobjede. Ovo je naša istorija, koji ne smijemo zaboraviti.