"Sin City": mišljenja, recenzije. "Sin City": prvi i drugi dijelovi

&ldquo-Sin City&rdquo- Robert Rodriguez je postao kultni novi film 2005 godina, predstavio sa kombinacijom žive glume na crno-bijele i kolor umecima elemenata. Krivičnog postupka, koji se sastoji od četiri romana, je toplo primljen od strane javnosti. Nakon više od osam godina Rodriguez je objavio nastavak, zadobio na datoj temperaturi - &ldquo-žena, za koje postoji kill&rdquo-. Uspjeh neopravdanog očekivanja i mogu suditi publika brojne recenzije.

O filmu

&ldquo-Sin City&rdquo- nije bio jednostavan igrani film, oličena na ekranu u stilu kriminala triler. Novi, prethodno nepoznate priča u obliku grafičkog romana stvorena u crno-bijeloj kontekstu, izazvao je buru pozitivnih emocija. Ipak, nakon svega ovoga, čak i kino Hollywood nije znao ranije. Baziran na romanu američki pisac Frank Miller, koji rade u žanru SF triler, film adaptacija pojavila u stilu noir s inherentne atmosfera pesimizma, cinizma i hladno, odbacuje i atraktivan u isto vrijeme.

Nakon ovih pravila, zemljište se sastoji od četiri romana i zasniva se na životu modernog grada, ogrezao u rutinu redovnih zločina. Nije pokazala kao jedan od mogućih u bliskoj budućnosti, ljudski i vrlo stvarnom svijetu koji postoji sada, koji naglašava poseban miris percepcije.

Ulice su pune nasilja i anarhije, i mračnim ulicama hrabro kreće korumpiranih policajaca. Narativnog se daje nekoliko glavnih likova, držeći teret u generalnom zemljište - koji je u potrazi za krivim za smrt svog voljenog prijatelja, neko prisiljen da sakriju informacije, štedi svoj život. Svaki put je nepoznat staze presijecaju odinozhdy ne uključuje sudbinu mnogih drugih znakova.

Čim je slika ispadne kako je pao recenzije. &ldquo-Sin City&rdquo- dokazano da je korištenje potpuno novih tehnoloških inovacija može dobro razrijediti koncept filma.

Povijest stvaranja

U režiji Roberta Rodrigueza postao zainteresovan za projekat, ali je želio da stavi nešto sasvim drugo, što bi moglo ponovo iznenadi i šokira publiku. stvaranje &ldquo-Sin City&rdquo- je kao eksperiment, zahtijeva demonstracija na velikom ekranu vizualne stilske slike po alati za animirane, i igra film. Posebnost je uključivanje u pozadini elemente crno-bijele boje povezane sa likovima - to može biti u boji haljine, ruž ili očiju, kao i različite karaktere stvari, imaju priče značaja, koji nisu mogli ući u brojnim mišljenja. &ldquo-Sin City&rdquo-, tako, postao trend novih trendova, povezivanje odvojene opseg boja sa obschezadannym stil tamne narativne.

Pregledi filma Sin City

Frank Miller, pokazali takve inovacije i na stranicama romana, pozvan je da učestvuje u stvaranju slike. Robert Rodriguez dijeli direktora stolicu i pozvao njegov najbolji prijatelj, direktor Quentin Tarantino.

Sve vijesti, uzeo malo više od dva sata vremena na ekranu, podijeljena u četiri dijela: &ldquo-The Hard Goodbye&rdquo- - glavni lik je duge potrage za ubicom svog devushki- &ldquo-Large slane Massacre&rdquo- - zasniva se na sučeljavanje ubica i devojke koje rade ulici prostitutkami- Komentari Sin City&ldquo-žuti šljam&rdquo- - to je priča o junaku-policajac pokušava spasiti mladu devojku od potjere nje manijak, i &ldquo-kupac je uvijek u pravu&rdquo- - priča, pokazano u grafičkom stilu, podijeljena otvaranja i zatvaranja scene umetnuta, odnosno, kao prolog i epilog trakom.

Basin City, osnovana prošlog stoljeća, je mjesto gdje možete ostati za noć. Fiktivnom području nudi sve što je potrebno istraživači i obični kriminalci - da proda robu, da se dogovorimo, da učestvuju u pucnjavi, a daleko vrijeme sa devojke na poziv, čekao u mračnim ulicama. Nije najbolji za slavu malog mjesta. Političari i policija povezani nevidljivim nitima korupcije, što omogućava lokalnim mafija sigurno popuniti raznim sektorima Basin City. Stari grad, pršti bordela, prostitutke pripadaju - to je istina od svoje, a ne da se, samo ne bi dozvolila.

Komentari Sin City

Uspjeh i globalno priznanje

&ldquo-Sin City&rdquo- je toplo primljen od strane kritike i publike, što potvrđuju mišljenja. &ldquo-Sin City&rdquo- dobio 78% glasova, prema nezavisnom kinoportalov Rotten Tomatoes. Jedan od razloga zbog kojih je služila kao uspješan izlazak, bio je predstavljanje boja. Po prvi put film je prikazan na Međunarodnom filmskom festivalu u Cannesu, a zatim valjane u velikom broju zemalja, prikupljeno je ukupno više od 158 miliona dolara. Film je dobio nekoliko prestižnih nagrada, uključujući i premium kanal MTV i &ldquo-Saturn&rdquo-.