Najbolji trilere: recenzije. Top najbolje trilere

Triler pod nazivom kolut koje mogu izazvati čak i sofisticirane publike anksioznost, strah i uzbuđenje. U kino, ovaj trend nije strogo definiran granice, to se tretira špijun i detektiv, gangster i avanture slike, horor filmova i horor i noir filmova oblikovao stilu.

najbolji trileri recenzije

Hitchcock - maestro žanra

Ono što karakteriše najbolji trileri? navijači Komentari se svode na jedan: oni uzbuditi, provociraju adrenalin i izaziva nalet emocija. Priznat maestro žanra smatra se Alfred Hitchcock, koji je uveo novi pojam - "MacGuffin", što znači da ne postoji razlog / izgovor za razvoj parcele akcije. Upečatljiv primjer ove tehnike je uočena u filmu "North by Northwest". U njoj je direktor prednost da koriste tehnike za kontinuirano pražnjenje psihološkog stresa, doslovno naučio kontrolirati emocije gledaoca. Hitchcock, nesumnjivo je stvorio najbolje Thriller Rejting na čelu sa slikom "Psiho", zatim "Ptice", "Strangers on a Train", "Prozor", "Vertigo" i mnogi drugi. Veliki broj njegovih radova karakteriše ne samo prisustvom istog suptilne crnog humora, ali i sekundarni zemljište u odnosu na razvoj ključnih epizoda potvrđene.Najbolji horor triler

Razlika je velika i značajna

Često neiskusni ljubitelje filma, ne znajući preciznu definiciju i klasifikaciju trilera, zbunjen sliku žanra sa detektivima ili horor filmova, jer oni također izazvati povećanje anksioznosti. Top detektiva, trileri, ne samo da se ističu među njihove vrste, ali i usporedite povoljno na standardne kinodetektivov. Šta? Film parceli akcija detektiv tradicionalno kreće u vremenu natrag do rješenja, te u trileru kao koraka naprijed neizbježnih predstojeći tragedija, katastrofa. Međutim, da se napravi razlika između ovih žanrova nije moguće, jer je jedan često sadrži elemente oba. Najbolji trileri (odgovori na ovo direktnih dokaza) su u srcu detektivske priče, a na mnogim slikama su se događaji odvijaju uz direktno učešće detektiva. Na primjer, u filmu "Sedam": dva agenta, mladi i veteran, pokušava da uhvati ubicu, zasnovan na kriminalne aktivnosti koje leže 7 grijeha. Ili "mučenje", u kojoj je glavni lik - mudru i oprezan ubica - uzima smrtonosna igra sa detektiv, tako da je dobio nagradu za prošle grijehe. Top detektiv trilere će uvijek biti u potražnji i popularna jer je njihov predmet beskrajno relevantan, to budi srca i umove široj publici.najbolji rejting trilerima

Buđenje iracionalan strah

To je cilj teži podžanr filmova "trilera, horora": ne samo uplašio, ali da probudi tajne strahove. To je bila prilika da se "pretvarati" da doživite uzbuđenje, a ne privlači gledatelja. Što više da je najbolji trileri, užasa doslovno lomi i opšteprihvaćenim normama, ne odlikuje obiljem nasilja i tamne atmosfere. Eeto nije jeftin niskobudžetnih horor filmova, i visoko umjetničkih djela. Ovo poglavlje definitivno vrijedi spomenuti veliki Stephen King, čije romane, koji počinju sa "Carrie" postali su nepresušan izvor ideja za filmove, trilere, "The Shining" (1980), "Children of the Corn" (1984), "Salem Lot" (1979) "Running man" (1987) "The Dead zone" (1983) ", rekao je Langoliers" (1995), "It" (1990) i, naravno, "1408" (2007).najbolji detektiv trilerima

Atmosfera - to je gdje je cipela prstohvata!

Najbolji trilera, horora mogu lako razlikovati od loš horor film. U niskobudžetni film gledatelja bore strah rijeke krvi, spaljivanje živi ljudi, razbijeno staklo i oštre pojavljuju zombija. Ali u ovim filmovima u našem kadru može tiho da kotrljati loptu i iz da gledalac može dogoditi napad panike, nahdynut talas velika terora - tako napete nerve. Primjeri takvih filmova: "The Spell", "Nalog", "Astral", "Majka", "The Haunting u Connecticutu: sjene prošlosti", "The Texas Chainsaw Massacre", "Hellraiser", "Ogledalo", "The Exorcist" "Paranormal Activity", "Annabelle".

tematska klasifikacija

Kakav filmova spadaju u kategoriju "Best trilera"? Komentari gledalaca i stručnjacima u oblasti filma omogućiti da dijele slike ovog žanra u nekoliko grupa:

• Sudske sporove ( "Pravda - smo" u kojem je glavni lik - šarmantan TV voditelj - na suđenju za ubistvo njenog muža, izdajnik, i porota upravlja svoju sudbinu).
  • Špijun ( "" Cape Kod pristupa ": započeo svoju karijeru vrlo mlad oficir CIA Matt Weston dobiva u ozbiljnom nered, a prije završna scena ne zna ime glavnog negativca).
  • Detektiv ( "Ripley igra", "Đavo u plavoj haljini", "Zodiac", "Vidio sam the Devil" i drugi).
  • Adventure (film "Borba", u kojem glavni likovi se bore ne samo od neprijateljskog prirodnog okruženja, ali i sa svoje strasti).
  • Medicina ( "Operacija", gdje je profesor manijak dovesti pacijenata u stanje "izuzetne nježnosti").
  • Policija ( "Lucky Number Slevin", "igra nesreće", "Law Abiding Citizen" i drugi).
  • Romantični ( "Žena u Petom" "mirnoj luci").
  • Historical ( "Captive. Escape", "The Emperor).
  • Političke, vojne, korporativne, naučne fantastike, "high-tech", vjerske, psihološko i mistično.vrh od najboljih trilera

Psihološki triler - primamljiv puzzle

Ovaj pod-žanr je teško da će ostaviti ravnodušnim gledaoca. Ova slika, izaziva strah od dubine podsvijesti. Uzeti kao pravilo, na pozadini normalne svakodnevne događaje, oni uplašiti osobu iznutra, podizanje osjetljive ljepljiv horor, iz koje nema izlaza, jer je u mojoj glavi. Najbolji trileri (recenzija gledalaca potvrđuju naše riječi) - nije samo osjećaj straha i iščekivanja ga, čekajući neizbježan, to zapažanje je igra uma i unutrašnje kontradikcije protagonista. Posebnost većine filmova u ovoj kategoriji - .. Efekat kršenje očekivanja, odnosno, na vrhunac svih iako bude okrenuo naglavačke. Triler žanr filmova često koriste filmski tehniku ​​kao neočekivani kraj, jer je to najefikasniji način da se ograniči opresivne napetosti i dovesti gledaoca u ekstazu. Savršen predstavnik ovih slika - "Primal Fear" sa sjajan glumački duo (Richard Gere i Edward Norton). psihološke triler sa krajnjim treba da naglasi "Fight Club", u kojem se priča je tako savijen da je publika na čelu nos čak pola sata, tako da je vrhunac štrajka do srži. Međutim, pri vrhu najboljih trilera, promjeni svijesti i percepcije svijeta, otkriva poznati film "Kad jaganjci utihnu". Ovdje agent FBI Clarice Sterling dođe u kontakt sa zatvorenikom Hannibal Lector, pa ju je pomogao da shvati motive psihopata, slobodni i ubijaju mlade djevojke. Nadalje, treba napomenuti "tamnu stranu strast", "Cube", "Igra", "Crni labud", "područja tame", "Orphan" i drugi.

najbolji triler godine

Filmovi sa Mystic komponentom

Mistični triler kombinuje najbolje psihološkog trilera i horora. Ove slike su za one koji fascinira sve neobjašnjivo, tajanstven i natprirodno, uključujući i zli duhovi, duhovi i druge zle duhove. Najistaknutijih predstavnika ove pod-žanra, "The Exorcism of Emily Rose", "Rosemary beba", "The Omen", "Šesto čulo", "The Shining", "Drugi", "The Skeleton Key", "jakna", "Angel Heart" . Top najbolje triler sa mističnim komponenta je nepotpun bez kultne TV serije "Twin Peaks", "The X-Files", "The Twilight Zone". Mistični element inherentne u radovima mnogih savremenih direktora - David Lynch, Apichatpong Weerasethakul, M. Night Shyamalan.krimi roman

Ace of Aces

Naravno, slika, koja bi trebala biti pozicioniran kao najbolji triler godine trebalo bi da bude uzbudljiv, dinamičan i uzbudljiv, imaju šarene znakova, stilski instalacija, sjajan specijalni efekti, soundtrack i nezaboravan harmoničan muzičku pratnju. To je stereotip, jer je stvarnost triler u režiji saradnika vještine i kvalitetu postavke filigrana. 2014. godine velikodušno na slike ovog žanra, a sve sljedeće filmova može kvalificirati za ovu visokog ranga, "Nestala", "A Walk Među nadgrobni spomenici", "osiguravača", "prebivalište prokletih", "Prije nego što sam Sleep", "13 grijeha" .

direktor sebe

Uprkos ogromnom broju filmova smo s obzirom na žanr, svaki gledalac preporučuje se pojedinačno odabrati za sebe najbolje trilera, čiji je rejting je vjerovatno da se razlikuje od horoskopu eminentnih kritičara. Popularna i umjetničke vrijednosti odabranih radova može se procijeniti unaprijed najveći blagajna adekvatno objašnjenje neuspjeha ili uspjeha filmova.